malin1988

Direktlänk till inlägg 7 februari 2010

Söndag

Av Malin Tholander - 7 februari 2010 21:59

I dag är det söndag igen, fan vad veckorna går fort nu. Ny vecka och nya tag i morgon.  Helgen har vart bra, fredagen började med att vi var på födelsedagsfest hos Emelie och det var väldigt trevligt. Första riktiga festen man var nykter och drack vatten "hehe". Men jag klara mig utan alkohol, har ju något helt underbart att vänta på, man kan ha kul utan alkohol:)

 

Lördagen åkte vi till Linköping för att fira Martins kusiner och hans morbror sambo. Det var trevligt med bra folk och jätte god mat. Var fylle chaffis hem, första gången Martins föräldrar åkte med mig, men de tyckte att jag körde jätte bra och det var kul att höra. Kvällen slutade med att Älsklingen och jag kollade på "Mamma Mia" och sen blev det sängen med lite mys  inga ditaljer här.

 

Söndagen har varit lungt vart hos moster en sväng, sen lämnat bilen och nu sitter man här hemma i soffan och halv glor på Spindelmannen 3.

 

Nästa stora steg jag ska ta de är till min sköna säng och sova, det längtar man till:)

 
 
jennynilsson

jennynilsson

8 februari 2010 14:50

nej men välkommen till bloggvärlden malin:) får man en till blogg att följa gud va kul:) säg till om du behöver hjälp med nått:)
kram jenny

http://www.mjukisbyxan88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Tholander - 5 maj 2010 20:32

 Sitter och väntar på det sista avsnittet av Andra Avenyn. Undra hur detta kommer att sluta spännande.   Väntar på att älsklingen ska komma hem känns så tomt utan han:/ ...

Av Malin Tholander - 5 maj 2010 15:23

 Vecka 34+1 inte långt kvar nu. Nu börjar man tänka lite mer på förlossningen och man börjar bli allt mer nervös, men vad gör man inte för att den lille ska komma ut. Längar så himla mycket nu, så man kan ha något att pyssla med om dagarna. Det bör...

Av Malin Tholander - 4 maj 2010 14:31

Trodde att det skulle bli en ensam kväll denna med, nu när Älsklingen ska iväg och jobba men är jätte glad för att han har fått jobb det behövde han. Det tog väldigt mycket på våra psyken. Men snart kommer Emelie ska bli riktigt kul var ett bra tag s...

Av Malin Tholander - 3 maj 2010 19:44


Länge sedan jag skrev, ska försöka att skriva den sista tiden innan min mamma roll slår till.   Nu är är det inte långt kvar innan vårt efterlängtade barn kommer ca 6 veckor och allt känns så underbart. Längtar så mycket till att vårt lilla un...

Av Malin Tholander - 30 mars 2010 17:21

Länge sedan man skrev här inne, men har inte orkat att skriva. Men ska försöka bli bättre på detta.   Men mitt liv om dagarna är ju inte så intressant eftersom det ser likadant ut varje dag. Gå upp äta frukost, glo på tv:n, äter lunch bara går ru...

Presentation


Vårat lilla underverk i vecka 12+3

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards