malin1988

Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Malin Tholander - 3 maj 2010 19:44

Länge sedan jag skrev, ska försöka att skriva den sista tiden innan min mamma roll slår till.

 

Nu är är det inte långt kvar innan vårt efterlängtade barn kommer ca 6 veckor och allt känns så underbart.

Längtar så mycket till att vårt lilla underverk får komma till världen.

Rollen som mamma har jag längtat till mycket länge, kommer att bli en tuff tid i början allt är så himla nytt. Men vet ju att de finns människor som gärna ställer upp på en och det känns bra:)

 

Det märks också att Martin börjar längta mer mer till lilla bebisen kommer, han kommer bli en super bra pappa.

 

Vad ska man skriva mera då?

 

Vad jag gör om dagarna är inte speciellt mycket att prata om vaknar, äter, kollar på tv eller sitter vid datorn och kankse träffar lite kompisar ibland. Annars går jag  bara och väntar på att vårt lilla underverk ska komma.

 

Magen växer dag för dag och den sparkar för full och allt känns helt underbart. Än så länge pallar ryggen med och hoppas att den gör det hela vägen fram, fötterna börjar svullna och förvärkar har man fått ibland.

Men allt känns jätte bra! 

 

   Min mage 33+5

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vårat lilla underverk i vecka 12+3

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards